torsdag 17 maj 2012

Jonette svarar :D

Jag kan iiinte annat än bara älska Jonette. Hon va härligheten själv både genom internet och i egen person och dessutom tar hon sig tid att svara på just mitt mail. Det är kärlek och helt underbart.

Självklart delar jag en del av brevet eftersom hennes ord påverkar flera. Stor kärlek!!
Tidigare inlägg med min frågeställning kan du läsa här.

Detta är del av svaret:"Ah, I try not to watch disturbing films. but if it lowers your vibration do SBF on yourself until your high divine vibration begins to lessen your anxiety from the video. Also know, that everyone's soul is in charge of their life...and we cannot know what the soul contract is between others. I hope this helps."

Min egen tankeställning är lite att javisst, jag hör och förstår - men samtidigt... Vi föds alla med härlig själ, eller hur. Vi agerar efter fri vilja om vi ej följer vår själs utstakade plan för oss. Utöver läxor vi är ämnade att lära så utsätts vi alltså för andras fria viljor och således bara måste ju vissa öden vara utöver det som själen hade som egen önskan för sig och sin jordburna kropp. Eller!?!! Ellerhur. Det känns som att dessa fria viljor som alla är av ondska med min nyvunna kunskap kan undvikas om de sätts i högre vibration och därför blir av godare karaktär. Då slutar agan, eleakheter och utnyttjanden som av sig självt utav ren kärlek till mänskligheten och sig själv och framför allt sin egen familj.

Kommentarer på det nån??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar