torsdag 10 maj 2012

Letar lokal

Just nu letar jag lokal till vart jag kommer bedriva verksamhet from augusti. Snart är mammaledigheten till ända och jag måste komma på nästa steg. Igår kollade jag in en lokal där behandlingsrummet va av modell mindre men mycket fräscht. Trevliga människor runt omkring att jobba med och det fanns tillgång till att bedriva SBF verksamhet på olika nivåer. Dels personliga möten men även som kurs i gemensamma lokalerna. Dessutom har jag tankar och funderingar på att utforma en sorts hjärtmeditativ YOGA och till det finns det superfräscht utrymme att ta emot 12 personer. Helt fantastiskt fina lokaler med ok hyra och juste läge trots brist på skyltfönster. SBF till denna situation och hoppas att universum ser till att resultatet blir som menat. Just nu känner jag att det är där jag ska vara. Det ligger fn i händerna hos lokalägarna att besluta och det kommer inte att vara beslutat förrän på måndag. Men alla som känner med mig skicka possitiva tankar till situationen och för er som kan SBF - jag behöver er styrka också i denna situation. Allt enligt Marie Mauritzon som delat historier där SBF har fungerat för henne flera gånger. Nu testar jag :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar