fredag 24 augusti 2012

Dag 3

Vi närmar oss fulländad kurs. Idag övade vi inför morgondagens riktiga kurshållande. Vi ska jobba i par om 2 på troligtvis en person som publik. Arno från Holland och jag samarbetar i detta så vår presentation förblir på engelska.

Jag har övat på Mattias och Paulina om vartannat svenska och engelska. Sötaste Paulina sa att - mamma kan inte du jobba med att berätta sån där soul body fusion <3 ?? Åååååh. Hjärtegull!!!!

Dessutom va idag en dag av delade erfarenheter, svar på frågor och inte bara 3 (kända upplästa) kanaliseringar av Ashtatara utan även en 4e Live!!! Det va mäktigt.
Jag flög rakt upp med ljuset i meditationen och betraktade i känslan av kärlek, trygghet och vackert. Det va så häftigt och liksom självklart.
Jag har väntat på att få uppleva så det vill jag ha mera av. Kanske dags att meditera då, he he.

Bild på vackraste Jonette Crowley.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar